10000 Zagreb, ******
HRVATSKA / CROATIA
Tel.: 01/ ****-***
Mob.: 098-****-***

degraf@degraf.hr

KOLEKTIVNI G.O.
od 27.12. - 09.01.
posjetnice

GRAFIČKI DIZAJN

Oblikovanje grafičkog identiteta tvrtke

Mnogi ljudi se odlučuju pokrenuti vlastiti posao. Bez obzira kojom će se vrstom posla baviti, svima je važno da budu uspješni. Riječ uspjeh ima magičnu moć, a da bi netko uspio postoje brojni uvjeti. Jedan od osnovnih preduvjeta uspješnosti vaše tvrtke su grafički standardi poduzeća.
 

dizajn studio

Kreiranje grafičkih standarda možete povjeriti i našem studiju za dizajn


Kada ste donijeli čvrstu odluku da otvorite svoje poduzeće, tada je važno da razmislite o njegovom imenu. Kod odabira je važno da ime bude zvučno, što kraće, odnosno da se, ako je moguće, sastoji od jedne riječi.

Za razvoj tvrtke, važno je da ime tvrtke i njezin grafički izgled budu kvalitetno dizajnirani. Kada ste jednom ušli u posao, sve je ozbiljno, tu nema više mjesta diletantizmu. Nemojte isprobavati svoj neotkriveni dizajnerski i propagandistički talent, a kreativnost poistovjetiti s poznavanjem rada u jednom od programa na računalu.

Kada bi to bilo tako jednostavno, svaki bi čovjek bio sve što poželi. Cijeli posao možete povjeriti našem dizajn studiju. Oni će saslušati vaše želje, potrebe i očekivanja i na temelju podataka i u potpunosti kreirati osnovne grafičke standarde.


OSNOVNI GRAFIČKI STANDARDI

U osnovne grafičke standarde spadaju: logotip, zaštitni znak, sistem boja, sistem tipografskih rješenja, memorandum, posjetnica, račun, žig i natpisna ploča. Grafički standardi se ne mijenjaju svakih par mjeseci. Oni se uobliče jednom, a svakih 8 do 10 godina doživljavaju svoj redizajn ili osvježenje.

Grafički standardi su prije svega potrebni zbog tržišta. To je osobna karta jednog poduzeća i po njoj vas na tržištu pamte.


LOGOTIP

Logotip su grafički uobličena slova, na poseban određen način. Sastavljeno ime tvrtke, na taj način može predstavljati i sam zaštitni znak tvrtke, odnosno marku proizvoda. Logotip se obvezno treba pravno zaštititi za ekskluzivno korištenje, kako u zemlji tako i u inozemstvu.


KUĆNA BOJA ILI ZAŠTITNA BOJA (SISTEM BOJA)

Kombinacijom jedne ili više boja određujete vašu zaštitnu boju. Ta će vas boja, u kombinaciji s logom, u budućnosti činiti prepoznatljivim i pamtljivim na tržištu. Boja mora biti određena sistemom boja. Postoje četiri osnovne boje, a to su: CMYK ili cyan (plava), magenta (crvena), yellow (žuta) i katran (crna).

Miješanjem tih boja u postocima dobivamo sve ostale nijanse boja. U sistemu boja, točno su izraženi postoci miješanja ostalih boja. Ti se postoci upisuju zbog toga da vam se ne dogodi da svaki studio za grafičku pripremu ili tiskara drukčije doživi vašu boju, pa vaš logo na svakoj posjetnici doživi promjenu nijanse boje.

Postoje i Pantone boje sa svojim katalogom nijansi i točno određenim brojevima. Posebno za sjajne, a posebno za mat papire, jer se tonalitet boje prilikom tiska na razne vrste papira mijenja, što dizajner u sistemu boja mora predvidjeti.


TIPOGRAFIJA

Odabirom tipa slova određujemo gdje će ih se koristiti, u kojoj veličini i u kojim komunikacijskim sredstvima. Tako ćemo slova za ispisivanje adresa, telefona, teksta u poslovnom pismu ili prospektu koristiti iz spektra Helvetice. Danas ih informatičari znaju pod nazivom Swiss.

U sistemu tipografije određujemo veličinu slova i vrste slova s njihovom primjenom. Slova koja su u široj primjeni ne smiju biti manja od osam točaka. Nemojte si dozvoliti da vaš budući klijent mora vaše ime ili broj telefona tražiti povećalom. Ne zaboravite, igrajući se tipografijom može se stvoriti prekrasna grafika.


MEMORANDUM

Memorandum neka bude dizajniran na jednostavan način, a što je najvažnije - neka bude čitko i lako uočljivo. Recite dizajnerima da želite takvo rješenje kako bi vaš klijent odmah mogao uočiti bitne podatke o poduzeću. Neka logo s podacima bude na desnoj strani pisma jer tu stranu naše oko prvo zapaža.

Isto tako, bilo bi dobro da u agenciji osmisle i vaš poslovni dopis za početak suradnje. Sigurno imaju osobu zaduženu za odnose s javnošću pa vam mogu pomoći u vašem prvom poslovnom kontaktu s budućim klijentima.

Kod dizajna računa pripazite da on bude u jednoj boji, eventualno u negativu. Zašto? Računi se zbog servisa i vođenja poslovnih knjiga često ne nalaze kod vas, pa se oni mogu zagubiti, često se faksiraju, kopiraju, a kada imate dvije boje - od toga jednu s tamnom podlogom - na tom računu neće se vidjeti ni tko ga šalje. Zato, imajte samo jednu boju i identičan raspored podataka kao i na memorandumu.

Razmišljajte o logotipu, zaštitnom znaku, bojama, posjetnicama, žigu...

 

Preporučite nas!
vizitke podsjetnice vizit karte knjigovodstvo

© 1997-2017 Tiskara DeGRAF Sva prava pridržana